Kızlar 4 haftalık hamileyim 2-3 gündür karnıma gaz sancısı gibi ağrı giriyor, hamilelikte kasık ağrısı normalmiş ama benim kasık ağrısı değil baya gaz sancısı gibi karnım hep şiş ve ara ara kramp giriyor. Bu durum normal mi acaba ? 1 hafta sonraya randevu bulabildim anca