ruveyda123 Kızlar sezeryan olalı 30 gün oldu bugün aynada farkettim ki bir kısmı kapanmış bir kısmının üzerinde beyazlık var ama ekstra akıntı falan olmadı hiç iç çamaşırıma bulaşan arada hafif ağrılarda oluyor normal midir ki anlamadım yaşayan oldu mu
Elifttk ruveyda123 dedıgınız beyazlık enfeksıyon mu öyleyse doktora gıdın gosterın ne olur ne olmaz bnımde 33 gün oluyor doğum yapalı ıyılestı gbı derken bugün oturup kalkarken ağrıyı dışarıdan bırsey yok ama ıcı daha taze bu kadar gun gectı bu ağrı nerden çıktı anlamadım
Bebegim3444 ruveyda123 üç aya yakın oldu sezeryan olalı hala arada giren ağrılar oluyor. 10 yıl önce sezeryan olan yengeme sorduğunda hala bile arada ağrı girdiğini belirtti. Beyazlık ise bilmiyorum benm hala kırmızı
ruveyda123 Elifttk enfeksiyon gibi değil enfeksiyonda akıntı oluyormuş benimki beyaz kabuklanma tarzında bende uzun süre oturunca ağrı oluyor birde gaz sancım olduğunda ağrıyor