Emos42 Normalde 8+5 haftalık hamileyim ama dün ultrason görüntüsü verdiler orada 7+5 yazıyor bu gelişim geriliği mı demek oluyor kontrolde bir sıkıntı yok dediler ama neden hafta olarak geride merak ediyorum
metemom_ Emos42 hayır ilk zamanlar böyle şeyler olabilir benim de 5 gün geriden geliyor bebeğim geç döllenme
MervEfehan Emos42 takılma buna benim bebeğim 1 ay gelişim geriliği ile prameture doğdu 1 hafta bunun yanında hiç bişey.ama benim suyum bittiği için bebek gelişmemiş karnımda
Rgmss Gec dollenme olabılır doktorunuza danısın mutlaka, gec dollenmeyse buyudukcr haftasını yakalar hattaa one bıle gecebılır 💘
Emos42 Bizim tüp bebek tedavisi ile oldu sürekli doktor takibindeyim yorumlarınız için çok teşekkür ederim doktor bir sıkıntı var demedi ama yıllar sonra olunca kötü bişey olacak diye çok endişe ediyorum
Hazalv Emos42 benimde tüp bebek ve ilk kontrolden itibaren 1 hafta geride çıkıyordu doktorum önemli olan 12.haftaya gelmek bunlara takılma demişti ama bende sizin gibi çok düşünüyordum. Şimdi 22 haftalik hamileyim çok şükür bebeğim 2 hafta ileride kendinizi üzmeyin stres yapmayın her şey düzeliyor 🌸
Emos42 Hazalv güzel umut dolu yorumunuz için teşekkür ederim ☺️ 5.hafyadan 7 haftaya kadar çok yoğun kanamalar yaşadım bu durum psikolojimi kötü etkiledi her an bişey olacak korkusunu yaşıyorum elimde olmadan
Hazalv Emos42 sizi çok iyi anlıyorum bende kanamalara karşı düzenli progestan iğne kullandım 12 haftaya kadar. Hâlâ tedirginliğim bitmiş değil ama güzel düşünün ki güzel olsun🌸
Mzzz Tüp bebekte geç döllenme olmaz zaten dollemis hali ile koyuluyor yorumlara bakarak cevap vereyim dedim bu arada o haftasını yakalar canım bazen doktorun ölcumude hata verebilir zaten bir şey olsaydı doktorun soylerdi
Dlntkesn Emos42 ablamın oğlu da 1 hafta geriden geliyordu şimdi 10 yaşında delikanlı hiç korkma 😊 1 ileri 1 geri sıkıntı olmuyor genelde. Bizde 3 gün geriden geliyoruz ama doktor sıkıntı yok zamanla yakalar yakalamasa bile sıkıntı olmaz dedi 🤍 sağlıkla gelsinler hepsi inşallah 🤲🏼
sedanur4004 Emos42 ilk haftalarda öyle cıkabiliyor benim her iki gebelgmde de baslarda geride çıkmıştı 12. Haftadan sonra öne gecti gelişşm geriliği olmax daha cok erken