bahocum Yusufayazin__annesi ben kendimi bildim bileli jiletle alırım bacağımı, kolumu, koltuk altımı. Bende hiç kalınlaşma veya artış olmadı. Ama tüylerimin yapısından da olabilir. Bir de Gillette Venüs 3 bıçaklı kullanırım hep.
SrpYlmz Yusufayazin__annesi ben hep kuaföre aldırdım belki kendin alırken tahriş ediyorsundur canım veya ağdan kötüdür yeşil ağda iyi gelmiyorsa pembe ağda kullan kağıt ağda değil ama isitilandan
busraltin Yusufayazin__annesi tüy dökücü spreyle de alabilirsin iki dakikanı almaz ben ağdayşa da aldım kremle de ikisi de aynı çıkartıyor sende nasıl olur bilmem ama 🤔