Cecemk Kızlar merhaba 38+3 üm nişanı veya suyu gelmeden sancıları başlayan oldu mu ? Zira şuan çok sancı hissediyorum uyutmuyor beni 😔 hastaneye gitsem mi bilemedim ?
Umut_aras Cecemk benim ablam öyle oldu ne Nisan ne şu geldi direkt sancısı başladı doktor doğum anında getirmiş suyynu
Cecemk Melikeergunbedir doğumum gayet güzeldi spinal sezeryan oldum korkulacak hiçbirşey yokmuş hersey Dr a bağlı bence doktorunuz iyiyse doğumunuzda güzel oluyor 🙏