Kızlar doktorum 39 u geçmeden alırız; 40 a kadar beklemek isteğe bağlı sezaryen düşünüyorsan şayet riskli olabilir dedi. Bebeğin kıyafetlerini yıkadım ütüleme kaldı. Valizi ayarlayacağım, bayram sonu temizlik için yardımcı gelecek. Aşırı kaygılıyım. Annemi çağırmayı düşünüyorum bir de. 20 sinde gelse geç mi gelmiş olur ben çok panik oldum ilk hamileliğim elim ayağıma dolandı. Bir de gecelik almadım, yüksek bel pijama takımlarım var. Gecelik çok gerekli mi acaba ?