Merhaba ben de şu an 9+5 teyim. 6 gün önce lekelenme oldu kanla karışık akıntı şeklinde sonra doktora gittim düşük riski var dedi ve Progestan verdi. Sonra tedirgin olup başka bir doktora gittim kesede kanama yok her şey normal görünüyor dedi. 2 gün önce aktif kanama oldu az miktarda bu kez çok korktum acile gittim yine kontrol ettiler ultrasonda herhangi bir sıkıntı çıkmadı ama dikkat edin düşük riski olabilir dediler. Şimdi yatıp dinleniyorum,3 ay dolana kadar dikkat edeceğim. Ara ara pembe kahverengi lekelenmeler oluyor🫤 galiba bu süreçte lekelenmeler çok aşırı kanama ve pıhtı şeklinde olmazsa normal gibi