Kubratyfur Kızlar 4-5 gundur cekiyorum bu hastalığı boğzım şiş burun akıntısı kemik sızlaması baş ağrısı herşey var nasıl kurtulucam bu hastalıkdan
EceAydn Kubratyfur 😞 ben de öyleyim, ıhlamur içiyorum, ılık su tüketiyorum, parol kullanıyorum, sıcak su torbası koyuyorum sırt bölgeme. Kış meyveleriyle çay yapıyorum, öyle kendimce geçirmeye çalışıyorum
Sariilayda16 Kubratyfur ıhlamur kemiksuyu çorba bol bol meyve ve SU çünkü hastaneye gidince max yapacakları şey parol serumu vermek o da sadece günü kurtarıyor
SmyEsciv Kubratyfur doktora gitmeden iyileşilmiyor maalesef mutlaka gidip kan verin enfeksiyon olabilir ona göre tedavi edecektir gerek yoksa zaten birşey vermezler ama gitmeden bilemezsiniz
Kubis42 Bende de var 🙁 burun tıkanıklığı baş ağrısı boğaz ağrısı öksürük çok yok ara ara hafif oluyor. Acile gittim doktor boğaz için gargara verdi doğal yöntemleri kullanicaksin dedi ilaç da vermedi 😐 inşallah çabuk atlatırız.
ciguli_ Bende çok hastaydım bir haftadır geçmeyince doktora gittim. Kan testi yaptı direkt Crp 21e yükselmiş enfeksiyon bebeğe zararlı olduğu için antibiyotik verdi dahiliye kendi doktorum da onayladı. Bende evde kendim geçirmeye çalışıyordum, lütfen ihmal etmeyin çok geçmiş olsun 🙏🏻