17.haftada burun kanamalarım yatış pozisyonumdan kaynaklı olduğunu düşünmemle başladı ve bir süre hafifledi. Bu süreçte iki yastıklı yatarak başımın biraz yukarıda olmasını sağladım. Ancak şuan 30.haftanın içerisindeyim ve burnumum kanaması ayakta, otururken veya yatarken ne zaman kanıcağını bilemediğim durumu yaşıyorum. Bu durumda yaşayanlar varmı neler yapıyorlar önerilerinizi beklerim.