Bugün eşimle memlekete geldik 3 saatlik yol olmasına rağmen sürekli durup dinlendik yolda ancak normalde olmazken bugün kasıklarımda daha şiddetli bir ağrı hissettim oturmaktan olmuş olabilir mi? Uzaninca geçmeye başladı çünkü.
Yarın da bı koyumuze gideceğiz bir saatlik mesafe ancak yolları biraz bozukmuş. Sarsıntı beni nasıl etkiler açıkçası bilemiyorum gitmeyi de istiyorum bı yandan. Uzakta olunca da doğum yaparım diye korkuyorum. 😕