Otoimmin tiroidse ömür boyu ilaç kullanmanız gerek zaten benim hamileyken çok hafif bir yüksekliğim vardı 4 filandı ilaca başladım doğumdan iki ay sonra dahiliye kontörle gittim ilaca devam edeyim mi diye çok güzel çıkmıştı sonucum 2.37 sonra iki ay sonra bir kan testi yaptırmam gerekti düzensizlik için tiroidim 18.3 olmuştu doğum sonrasına bağlı sanıldı ama değil otoimmin yani bağışıklığımın sebebi olduğu bi hastalık 3 ayda bir kontrol emziyorum ilacı kullanmaya da devam ediyorum