feridelevent_08 8 nisanda yumurtlama oldu piki gördüm sonrasında testlerim silik çıkmaya başladı az öncede yaptım gene pik çıktı bunun nedeni nedir yaşayan bilen varmı
CokCahilsinKeskeOlsen feridelevent_08 bazı aylarda iki kere yumurtlama yaşayabiliyoruz Bu çok normal mutlaka değerlendirin
feridelevent_08 CokCahilsinKeskeOlsen 2 gündür çok sık değerlendiriyoruz kafam karıştı yumurta çatlamamış anlamına geliyor yani bu
CokCahilsinKeskeOlsen feridelevent_08 pikten sonra sirkleşince çatlamış oluyor anlamına geliyor devamında tekrardan pik olması tekrardan yumurtladığınız anlamına geliyor yani bu ikinci oluyor
Derennn700 Derennn700 CokCahilsinKeskeOlsen cankm selam 6. Nisanda pik olmuştu 7 Nisan çatlama sence bu tam silik mi sayılır bugün yaptığım
Derennn700 Sevvalll42 evet canım 7. Nisan yaptığım teste öatladı bugün meraktan tekrar yapayım dedim sanki bana bi tık koyu geldi ama bilemedim
Sevvalll42 Derennn700 aynı gün yumurtlamışız bende 7 nisanda yumurtladım 2. Günde hala koyuydu 3. Gün tamamen silikleşti 18 i bat sizinde o tarihlerde heralde
-37- Sevvalll42 benimde altısı yedisi yumurtlama sekizi çatladı.ama program 21ini gösteriyor adet için bakalım artik
Derennn700 Sevvalll42 canım sende akıntı var mı bende uzayan şeffaf beyaz karışık akıntı var acaba normal mi
Arslan_ummu Ya kızlar bende bu ay teste başladım da az ilk idrarla yapılmaması gerektiğini az önce öğrendim yaptıklarım olmadı mı şimdi
umut0808 Bence bu testlerin sahibi sayfaya mesaj atın minnak kurabiyeler sayfasına instagram da, dogrusunu o söyler
Sevvalll42 Derennn700 varda öyle bahsettiğiniz gibi bi akıntı değil yumurtlamada bide hamilelikte oluyo o dediğiniz akıntı
Derennn700 Sevvalll42 canım seninle hemen hemen aynı gün yumurtlamışız o yüzden merak ettim tuhaf şekilde şeffaf ve beyaz karışık şekilde akıntım var afedersin peöeteye silince doluyor