Yaren3442 Bestlak damla aldım doğumdan 2 gün önce mi kullanmak faydalı olur sonra mı birde suya mi damlatiyorsunuz yoksa direk iciyormusunuz
plajterligi Yaren3442 suya damlatılıyor bir de bildiğim kadarıyla emzirme dönemi kullanılıyor öncesinde içiliyor mu bilmiyorum ben emzirme döneminin ilk haftalarında mastit olmuştum sonrasında kullandım
bussratoygg Yaren3442 canım doğumdan sonra başla öncesinde başlama tabii ki, suya damlatılıyor benim doktorum öyle kullanmamı önermişti.. sen yinede başlamadan da bir doktora danış derim.. 💖