Esba2019 Gzmocl Bende zekai tahir burak hastanesine gideceğim bakalım neler olacak kafamda deli sorular
OlgaArslan Esba2019 NAGİHAN CENGAVER ve AYDAN SEZER KARA bu iki kadın doktora alıyodum çok iyiler bide bir kere erkeğe denk geldim NECATİ HANÇERLİOĞULLARI o da iyidi
Esba2019 seyma281015 ALLAH vicdan versin doktorlara hemşirelere ya çok duydum azarlama bağırma falan çokmuş
OlgaArslan seyma281015 valla ben o hastanenin yoğun bakımında okadar çok yattım ki yoğun bakımı da sancı odası doğum odası herşeyi aynı bilirsin belki ama hiç normal doğum yaptırana iyi davranıldığını görmedim açıkçası
Deletedmom34 Esba2019 Onu bilmiyorum. Doktorlar stabil zaten kontroller iyi oluyor. İş Doğum da ebeler de hemşireler de doktorla işin olmuyor zaten
OlgaArslan Esba2019 yine gidecek olursan bu doktorları tavsiye ederim ☺️ NAGİHAN CENGAVER ve AYDAN SEZER KARA bu iki kadın doktora alıyodum çok iyiler bide bir kere erkeğe denk geldim NECATİ HANÇERLİOĞULLARI o da iyidi
OlgaArslan Esba2019 tek hemşire doktorlar olsa hastabakıcı temizlikçi offf off hastanenin dili olsa konuşsa diyorum bazen
Hayal-umut Emell 😀😀😀😀😀😀😀o hastane daha iyi diye oraya gidio dük bakalım .d siz yalçın a gittiniz faliba 😀
Emell Hayal-umut ayy ilk hamileligimde maalesef. Psikolojimin icine tukurdu.mahvetti. simdi.medikalparka gidiyorum.yalcina dusurmesin kimseyi dicem ama adamin resmen fanlari var ya
Yagmurrr Ben geçen sene orada doğum yaptım seseryanla ve çok korkuyordum böyle hep kötü yorum yaptılar titriyordum hemşire ve anestezi doktoru önce beni sakinleştirdiler çok yardımcı oldular aşırı memnun kaldım Muhammed İbrahim halilzade diye bi doktor var çok beyefendi çok anlayışlı onu tavsiye ederim
Sabireeray Ben Esba2019 canım hiç gitme ben ilk doğumumu orda yaptım ve çok kötü bi hastane hangi semttesin Keçiören Araştırma hast gidebilirsin güzel dr önerebilirim