Burcuuu17 nurdilekilci benimde inanılmaz yavaşladı ve karnım çok sert ve bu sabah sarı bı akıntı geldi sanırım nişan yarın doktora gideceğim bu yavaşlama olayını sordum doktor çok normal kocaman oldu alan kalmadı dedi
nurdilekilci Çok teşekkür ederim böyle sallıyorum filan minnak bı hareket ediyor kendini sertleştiriyor ama böyle hareket ettiğini hissedemedim
nurdilekilci Ben sarı akıntıyı sormuştum aşırı kanama yada suyun gelmediyse nişanın geldiğinde gelmene gerek yok o geldikten haftalar sonra dahi doğum olabiliyor dedi.