30 haftaya kadar doktorum il disindaydi 2 saatlik uzakta ayda bir 1 bucuk ayda bir yol yaptik yollarda çok ta iyi değildi açıkçası ve aynı gün o yolu tekrar dönüyordum 4 saat yani şuan 31 haftalığız 30da da 7 saatlik yolculuk yapıp memlekete geldim çok şükür birsey olmadı doktorumda kisitlamadi yavaş sakın gittigimiz sürece ama bu durumda en önemli nokta doktorunuzun ne dediği ben doktoruma her anlamda güvendiğim için bana izin verince daha da gecikmeden yolculuğu yaptım ama muhtemelen şu haftalarda sonra çok zorlanır yapamazmisim artık tam zamanında gelmişim memlekete diyorum