yurt disinda 42 haftaya kadar bekletiyorlar sonrada suni veriyolar eger yine olmazsa sezeryan,bikac günde öyle geciyo yani nerdeyse 43 haftayi buluyo 😂cati muaynesi de yok 😁 terminlerde ilk aylar iki ayda bir oluyor 😁 sonrasinda ayda bir felan. burda sezeryen istemen icin ciddi bi sebebin olmasi gerek. pek tinlayan yok anlican ama trde 40i zor görüyolar sezeryen diyen doktor cok okuyorum postlarda.