ipeklinaismom aslında çok düşük değil kilosu 2500-4000 arası normal, benim bir arkadaşım 39 haftalık doğurmuştu ama emme refleksi yoktu yine onun da bebeğinin maalesef biraz küvez işi sanırım bebeğin gelişimiyle ilgili haftasından ziyade, 36+4 te doğum yapan bir tanıdığımın bebeği hiç kalmadı küvezde mesela