Arkalı önlü aldım ilk ama 1 yaşına gelince değiştim yan yana aldım arkalı önlü olanlar biri sürekli arkada oluyor ve hiç bir yeri göremiyor. Öndeki ne tekme atıyor. Dışarıda yemek yedirmek çok daha zor keşke direkt yan yana alsaydım çok daha basit herşey ikiside eşit heryeri görüyor yemek yedirmek için çok daha kolay ve heryerden de geçiyor arkalı önlü olanını yan yana olanlar hiç bi yerden geçmez diye tercih etmiştim ama her yerden geçiyor şimdiye kadar hiç bir sorun yaşamadım market kapılarından falan geçiyor bir zorluğu yok