Ya bilime inanıyoruz evet ama ilaç sektörünün sanıldığı kadar etkili olmadığı düşüncesindeyim. Serklajlı gebelik geçiriyorum her gittiğimde doktor bir torba ilaç yazıyor hepsinin prospektüsünü okuyorum c kategorisi yani gebelikte kullanmayın diyor. Proluton depot iğne oluyorum haftada bir iğneden sonra perişanım, akıntımı çok arttırıyor. İğne olmasam bir derdim yok. Adalat yazdı geçen gün bebek kanala girmiş sancın olmasın diye zaten hiç sancım yoktu, 10 gün kullandım kontrole gittim bebeğim sadece 200 gram almıştı. İkinci gebeliğim olduğu ve aynı durumları daha önce de yaşadığım için bıraktım adalatı bir hafta sonra 500 gram almıştı. Prospektüste de yazıyor bebekte gelişim geriliği vs diye. Çıldırıcam artık bütün ilaçları kaldırıp atmak istiyorum