Kızlar 35+0 haftalık gebeyim. Bebiş çok hareketli ve özel bölgeme ara ara sızı gibi bir sancı giriyor. Bebekte bir yerde toplanıyor kasılıyor sanki. Şimdi doktoruma yazsam ne yapabilir ki bu saatte. Önemli bir şey olabilir mi yazmalı mıyım. 5 dk da bir oluyor bu sancı