Cnnsss Kızlar 39+4 haftalık hamileyim dünden beri fark ettim de karnımın en alt kısmında çizginin olduğu kısımda kabariklik var sebebi nedir acaba bilen var mi
Cnnsss Newmommyy ama uzun zamandır baş aşağı pozisyonda zaten bide kabariklik dediğim orası şiş değil karnımın derisi kabarık yani🤣
Newmommyy Cnnsss bebiştir o bence ben de elimi koyunca hissediyorum😂 hatta arada çıkmayacak çalışıyor sanki 😂
Cnnsss Newmommyy kaç haftaliksin sen🤣ama bebis olsa deri niye kabarsin ki korktum ya yarın doktor kontrolüm var bakalım söyleyeceğim