Sahtemelek Eşimle bir türlü karar veremiyoruz en son Alparslan yada Sancar ismi arasında kaldık ben Alparslan ismini beğenmiyorum çok sert geliyor bana sizce hangi isim güzel arkadaşlar
MihribanErdem Sahtemelek Sancar olmasından yana oy kullanmak istedim çünkü Alparslan güzel olmasına rağmen o kadar çok ki albenisini kaybetti