Esrashshshssh ben de 18+3 deyim. Karnım normal yemek yemişim gibi görünüyor. Ama ben üzülmüyorum hatta seviniyorum. Ne güzel dengeli bir gebelik geçiriyorum. Üzülmeyin sizde çünkü bebek zaten şu anda en fazla kaç gram ki karniniz çıksın. Karnınızın çıkması demek yanlış beslenmeyle gereksiz kilo demek bu haftalarda.