Mutlaka bir özel doktora gidin. Benim de kanamam oldu aynı gün yatış yapıldı kan uyuşmazlığı vardı iğnesini hemen oldum düşük olmaması için ekstra iğne vuruldu progestan kullanımına devam ediyorum kanama alanı var bende de rabbim korusun sağlıkla kavuşalım. Şuan da bir haftadır arada lekelenme oluyor malesef