Hamisbayan Kızlar Aybala ismi çok hoşuma gidiyor eşiminde öyle ama sizce çok mu kaba geliyor kulağa karar veremedik🥹 ikinci isim olarak Asya düşünüyoruz ama sizce asya mı daha güzel Aybala mı 🩷
Aysunays Hamisbayan yeğenimin okulunda var Aybala yaşadığımız yerde tek Aybala o minnos. Hem nadir bir isim hem de sevimli bence kaba olduğunu dusunmuyorum