Aysegul_kpln27 31+2 haftalık gebeyim rahim kısalığım var doktor erken doğum olabilir dedi 2 gündür iç çamaşırımda ıslaklık var acaba daha önce yaşayan oldumu veya bilgisi olan varmı
Serendipity16 Aysegul_kpln27 benimde hep ıslak oluyor ama kaç kere testte yaptırdım bazen idrar kaçırıyoruz fark etmiyoruz bi de benim su gibi akıntım oluyor sizinde öyle olmuş olabilir yine de bi doktorunuza sorun devam ederse doktora gidin
Denizzkumsal Aysegul_kpln27 mutlaka doktoruna danıs suyun da gelıyor olabılır bılındıgı uzre su bırden bosalmayadabılıyot akıntı gıbı azar azar da gelebılır oncelıkle kokusuna bak tatlı bır koku varsa su gelıyor olabılır ama mutlaka bı doktor a danıs canım
Civciv53 Aysegul_kpln27 progestan kullanıyorsanız oda su gibi akıntı yapıyor canım bende de var ıslaklık. Hatta bazen idrarımı kaçırıyorum galiba hapşırdığımda falan 🥲
Buseirgit Serendipity16 benimde bu çok oluyor. Su gibi akıntı korkutuyor beni ama suyu gayet normal çıkıyor.
Bbuse12 Bende 33 haftaligim doktoruma sormustum bebek baski yaptigi icin akintin artiyor normal dedi suyun iyi dedi
Aylin-- Ben şuan 20.haftadayim.benim hep var o ıslaklık baştan beri hormonların artmasıyla alakalı olduğunu söylemişti doktorum
Serendipity16 Buseirgit evet benimde öyle 24. Haftadan beri yaşıyorum maalesef kaç kere korkarak acile gittim test yapıldı bir şey çıkmadı 34. Haftaya girdim hala devam ediyor her doktor normal diyor ama insan yine tedirgin oluyor
Sainmizgin Aysegul_kpln27 doktoruna danışın isterseniz içiniz rahat olsun ama yinede siz bilirsiniz akış vermek gibi olmadın canım