Sedainci Haftdayim adet sancısı gibi hep bi ağrım var kasiklarimda ve belimde bide sırt üstü yatamıyorum hemen agriyo acaba normal mi erkenden ağrıların başlaması?
Zzeeyynepp Bebek yerleşmeye çalıştığı için normal galiba bende de çok oluyordu doktorunuza söyleyin magnezyum verir o ağrılar için