Elfthh Kızlar bikac haftadır sıcak basıyor gündüz de geceelride kapalı alanda bile bunaliyorum içim sklyor sizde de oluyor mu gece cam açık yatiyorum
Yasemin222 Elfthh evet canım normal bende 34. Haftadayım herkes üşüyorum dediği günlerde ben cam açıyodum ter döküyodum resmen halen aynı iç sıkıntısı da ayrı zaten bazen böyle sürekli ağlayasım geliyor 🫠