Hayalciressam merhabalar biz de 6+5 günlüğüz dün benim de lekelenmem oldu doktorum baktı kalp atışı ve kese normal çok şükür. Kese etrafında olan kanama alanını atıyormuşum. Progestan fitil dinlenme ve bol su dedi. Neredeyse 3 litreye yakın içiyorum ben, ama bu seferde sanki sürekli mesanemde ağrı var gibi hissediyorum yani orada bir rahatsızlık. Çok su içmekten herhalde değil mi ya 🤔