Sevvalll42 Kızlar merhaba iyi bayramlar ayın 17 sinde randevum var kadın doğuma gitcem 18 ide adet günüm 7 nisanda yumurtladım 17 sindede tam 10 gün geçmiş oluyo o gün kan versem varsa çıkarmı her ay aynı şeyler sanki yine olmicakmış gibi geliyo 😣
Myrtle Sevvalll42 insallah gonlunuzdeki olur. 🤲🏼 Ben reglden 6 gun once testle ogrendim. Kanı ise 5 gun falan gecikince vermistim beta 800 du o zaman, kimyasal gecirdigimde de kanı 1 gun gekince vermistim 26 beta ile ogrenmistim
Derennn700 Sevvalll42 canım aynı durumu yaşıyoruz benimde bat 19 gibi bende on gün kala test yapmak istiyorum ama kan testi vermek istiyorum acaba çıkar mı bilen birileri yazsaydı
Sevvalll42 Derennn700 ben ayın 17 sinde zaten dahiliyeye kan sonucu almaya gitcektim gitmişken kadın doğumada gözüküyüm dedim benimkine daha 1 hafta var