ssa239688 Kızlar öncelikle iyi bayramlar diliyorum. Ovülasyon testim 1 nisanda pozitifti pik yaptı ve bugün 10. Gün ne zaman belli olur sizce test yapmalı mıyım sizce ?
ssa239688 1palyaco bir de bugün ilk defa kahvaltı da hep yediğim bir şeyden içim kalktı kalabalık sofradaydık bir şey diyemedim ama regl tarihime de daha 3 gün var biraz geç yumurtladım
1palyaco ssa239688 aslında silik çıkabilir de yani . Ama sonra erken yaptığınız için varsa da çıkmaz moraliniz bozulur . Oyüzden birkaç gün daha bekleyin derim .
ssa239688 Berel06 yaptım canım sabah ☺️ aklıma geldi oda elimde gebelik testi yok diye denedim ama silik çıktı her zaman ki gibi
ssa239688 1palyaco tamam canım teşekkür ederim elimde gebelik testi yok gecikirsem alıcam inşallah gecikir 🙃
noble1 Benimde bugün 10.gün ovülasyonla takip etmiştim, test yaptım silik çıktı. Eğer olsaydı cıkardı diye düşünüyorum reglime 2 gün var çünkü🫠 cuma regl günüm
ssa239688 noble1 gebelik testi yok elimde fırsat bulursam alırım ovülasyon testi vardı elimde onu yaptım ama oda hep silik çıkıyor zaten
noble1 ssa239688 ay ben de negatif cıktı yazcama silik çıktı yazmışım, yorumunu okuyunca anladım yanlış yazdığımı😌 bu aydan umudum yok yani. Sen yaptın mı?
noble1 ssa239688 bende bugün regl oldum, bu ay itibari ile bırakıyorum bu işi :) artık akışa bırakacağım ben bi an önce olsun istedikçe olmuyor çünkü