Zeyneptasdogen 16+3 gebeyim ilk defa aşırı bir şekilde çarpıntım var ve ne yapacağımı bilmiyorum. Göğsümde kuş çırpınıyor gibi ve çok rahatsız edici. Bu durumdan şikayetçi veya hastaneye giden var mı? Sizce ne yapmalıyım?
Koalams Zeyneptasdogen ben kardiyolojiye gittim herhangi bir sorun yok dediler TSH düşük çıktı bende o da yapıyor hamilelikte yapıyormuş korkma canım sakin ol bende korkuyordum ama dinlenince geçmiyor mu ve Tsh ına baktılarmı tahlillerinde
Merve_ceyhan0803 Zeyneptasdogen bende de var 36 haftalık oldum dahiliye kontrolündeyim sürekli enfeksiyon filan var bende doktor onun da yapabileceğini söyledi tansiyon aleti aldım nabız ölçümü yapıyorum sürekli 120 filan çıkıyor yüksek ama bebeğe herhangi bir zararı olmaz dedi
Deletedmom_99 Zeyneptasdogen nabzını ölç. 140 da yukarı ve düşlüyorsan sıkıntı eğer 140 ve yukarı ise düşüyorsa problem yok. Kardiyoloji doktorum bana öyle dedi. Bir de doğumhaneye girince gör sen dedi.
Meryykb01 Zeyneptasdogen ilk trimesterde yaşamıştım onu bir kaç gece özellikle uzanınca göğsümde batma ve nefes alışta zorlanıyor gibiydim ekg çekildi bir sıkıntı yoktu bi kaç güne düzeldi sık yaşanıyormuş gebelikte ama doktorum net bir sebep sunmadı anemim var ondan kaynaklı olabilir diye düşünmüştüm çünkü hiç bir ilaç etkilemiyor maalesef
Zeyneptasdogen Koalams Ben nasıl oldu anlamadım ki, bayram giden gelen derken bi çarpıntı başladı şuan ne doğru düzgün nefes alabiliyorum ne de uyuyabiliyorum uzanınca daha kötü oluyor gibi
Koalams Zeyneptasdogen eğer çok rahatsız oluyorsan bi acile git için rahatlasın bi sorun varmı bakarlar
Koalams Zeyneptasdogen hayır o şekilde düşünme rahat olmaya çalış korktukça daha çok olucak sakin ol normal hepimizde oluyor bende son zamanlarda derim nefes almaya çalışıyorum sürekli yetmiyor ama biraz rahat bırakınca biraz daha sakinleşiyor
Zeyneptasdogen Koalams Bende diyorum bi acile mi gitsem kaynanamlardayız öyle çok şeyde yapmak istemiyorum ama kararsız kaldım
Hayalciressam Kan vermen gerek canım. Demir eksikliği nabzı yükseltiyor. Dün biri daha açtı bu konuyu.
Koalams Zeyneptasdogen bunda kötü birşey yok eğer rahatsız oluyorsan git ama önce bi sakin kalmaya çalış bi odaya git azıcık uzan dinlen bunun herkeste olduğunu normal olduğunu düşün baktın geçmiyor gidersin
Koalams Meryykb01 bende tiroidlerden oluyor diye biliyorum bende kardiyolojiye gittim bi sorun çıkmadı tiroidlerimden dolayı olduğunu söyledi ve hamilelik
Zeyneptasdogen Koalams Temiz havada yürüyüşe çıktık biraz şuan daha iyi gibiyim tekrarlarsa doktora gideceğim