Herkese iyi bayramlar 💖 her hapsırmamda değil ama genelinde çok feci acı çekiyorum , sabahları ve çok yorulunca yine kasık ağrısı var iki gün önce doktora sordum Rahime bakalım açıklık vs olursa erken doğum olur dedi baktık bir problem yok . Neden oluyor bu ağrı böyle ağrısı olup sonra sıkıntı yaşayanlar yazabilir mi 🙏🏻