Ovulasyon testleri neden aynı saatte yapılmalıdır? Ben hep gece yapıyordum koyu çıkıyor bugün sabahtan yapayım dedim baya açık çıktı ama akşama tekrar koyulaşır herhalde. Neden dün koyu çıkan test sabah açık çıktı bir sıkıntı mı var sizce? Yada aynı saatte yapın demelerinin sebebi bu mu