Selam kızlar iyi bayramlar :)
Bu ay ki kontrolüme biraz geç gideceğim bazı sebeblerden dolayı . 27h+6g olacak bebeğim kontrole gideceğim zaman. Ortalama ne kadar bi ağırlıkta olur merak ediyorum :) 25 den sonra daha hızlı kilo alımı oluyor diyorlar . İnternette bi Aralık veriyor ama tutmayabiliyor :)