Seysey61 Magnezyum içenler doğuma bir kaç hafta kala doktor bıraktırıyormuş diye duydum. Doğru mudur kaçıncı haftada bıraktınız ????
Ozdenaslan Seysey61 ben de aynı sorunun cevabını merak ediyorum. Kaçıncı haftada bıraktırıldı acaba ?
Myrtle Seysey61 haftayi bilmiyorum ama 34 kontrolunde biraktiricam bir dahaki gelisinde dedi doktorum. Tahmini 36 gibi 🤔
yeschef-13 Seysey61 Ben kullanıyorum magnimore plus günde 2 tane sabah/akşam kd doktorumun Doğumdan sonra da devam edeceğimi söylediği üç takviyeden biri
Seysey61 Gorkemm gelen sancıları hafiflettiği için açılmayı engelliyor diye duydum siz yaşamadınız o zaman
Seysey61 Aytlkya bebekten kaynaklı oluşan kramp ve kas ağrılarına iyi geliyor kullanmayan da var diye biliyorum
Aytlkya Seysey61 doktorum verdi ama dayanılmyacak kramplar olmadıgı sürece içmek istemedim 1 kez içtim sadece
Gorkemm Seysey61 yaşadım bebeğim 42 de doğdu sıfır açılmam vardı suni sancı ile doğdu 5.30 saatte tam açılma olup doğum yaptım