Kızlar selamlar 🖖
Son 2 gündür bebeğin tekmelerini ve hareketlerini resmen (özür dileyerek )vajinamın ordaki delikte hissediyorum ve yürürkende otururkende arada oraya sızı giriyor birde artık hızlı yürüyemiyorum yürüdüğümde sancı giriyor
Bebeğinde yeri herhalde iyice daraldı karnım iyice sertleşti
Acaba bebek dönüncemi böyle oluyor gerçekten hamileliğim çok kolay geçti bu zamana kadar ama artık aşırı zorlanmaya başladım 🥺