Gaz nefes darlığı yapıyor bende. Magnezyum da kullanıyorum renie de kullanıyorum. Renie’yi yada gaviskonu sadece baharatlı yada acı yediğimde yada süt içtiğimde kullanıyorum her gün değil, magnezyum her gün. Siz öncelikle yediklerinize içtiklerinize dikkat edin, herşeyin fazlası zarar 💖 ayrıca neden magnezyum ve renie birlikte kullanılmıyormuş ilk kez duydum?