Nurceyhan93 Kızlar merhaba Çok ağır grip oldum ve doğuma beş gün kaldı ne yapmam gerekiyor lütfen yardım edin
Gmzgkck_ Sezeryan ise ertelerler iyilesemezsen bende grip oldum normal bekliyoruz diye son demler doktor iyilesmelisin acil sezeryana alamam dedi
Mustafaalpinannesi Nurceyhan93 vallahi cok zor ilk doğumumda griptim inanılmaz bir öksürük vardı acil sezeryana alınmıştım cok canım yanmıştı öksürdükçe😔umarım biran önce iyileşirsiniz c vitamini falan alın bolca