Rwerdst Yelda1998 dikişler inceyse sıkıntı yaşama ihtimalinz var hatta hamileliği sonlandırabiliyor doktorlar. Bir kaç doktorla görüşün ona göre karar verin
Ozgednc Yelda1998 benim ablam 40i çıkınca hamile kaldı hemen bı sıkıntı yaşamadi. Ama ben cesaret edemedim 16 ay bekledim doktorum tehlikeli en az ama en az 6 ay dedi oda kontrole gidip doktor evet hamile kalabilirsin derse imiş
Mommmmy Genelde sıkıntılı diyorlar ama ben hiç sıkıntı yaşayan duymadım. Bu sitede çoook kalan gördüm hepsi sağlıkla aldılar kucaklarına . İçinizi ferah tutun