Adetime 10 gün var uygulamaya göre bi post açmıştım oluyo bi 10 gün kahverengi leke geldi diye test yapmıştım cıkmıcagını bile bile zaten çok erken olduğu için haliyle negatif ti şuanda öyle bi baş dönmesi mide bulantısı var ki nasıl tarif ediyim çok kötüyüm bayılıcak gibiyim beynim dönüyo adete 10 gün kala varsa gebelik böyle belirtiler olurmu ki erken değil mi ne biliyim