Kızlar 2 buçuk aylık bebhim vae bir haftadır hastanedeyiz idrar yolu enfeksiyonu geçirdi pazartesi geldik ama yüksek ateşi vardı bikac hun sadece bezle durdu havale gevirmesin diye ama eve geldiğimizde beri çok oksuueyo hasta oldu galiba üsuttu şurup bu zamana kadar hiç vermedim ne yapabiliriz bebeğe ne verilebilir çabuk atlatmasi için sürekli emziriuoeum ama genzinburnu tıkali serum fizyolojik le açıyoruz ama çabuk tikaniuo