Zeynep15 Leyli_gul aa var yaa 🩶 mide bulantım var de sonrada gebelik şüphesi var de yaparlar canım. Direk söyleyince kadın doğuma git diyolar
merylii_ Leyli_gul acile git bi yerim ağrıyor de yalnız gebelik şüphem var de yaparlar, yoksa mırın kırın ediyorlar.
Temmuzmucizesi26 Leyli_gul bulunduğunuz ilde şehir hastanesi var oranın kadın doğum acili var çok rahatsızım deyin ilaçta kullanamıyorum gebelik şüphem var deyin her acil yapar
Adenmom_ Leyli_gul evet gidin bir yerim ağrıyor ama gebelik şüphem olduğu için ilaç kullanamıyorum diyin , bence bayram şekeriniz var bu mutlu haberi bir an önce kan tahliliyle kesinleştirin 😊
iremd-1798 Leyli_gul ay bariz var benimde böyleydi şuan 26 haftalık hamileyim. Gözünüz aydın güzel haberlerinizi sabırsızlıkla bekliyoruz 🥰