Bsrrgl Daisyy000 hametan da benzeri sanırım ama bizzat kullanmadım o yüzden onlar için birşey söylemeyeyim. Furacini bizzat kullandım aynı bu tarz delinmişti ve devamlı kanıyordu. Neredeyse 1 günde çözüm oldu.
Gmzgm Daisyy000 ayy cok kötü olmuş ben sırf bu yuzden sütten kestim çocuğumu sürekli ısırıyodu çok acıtıyo seni cokiyi anlıyorum o göğsünden süt verme emzirmek yerine sağ orayı diğer göğsünü ver bi kac gün geçmiş olsun
Daisyy000 Gmzgm Sağımda süt gelmiyor ,çok yağlı…Göğsüm aşırı dolu olduğunda bile 20-30cc anca çıkıyor
Daisyy000 Deletedmom_99 Ben sezaryen oldum, sezaryen dikişi bile bu kadar canımı yakmadı, içim gidiyor o kadar çok acıyor ki
Deletedmom_99 Daisyy000 o zaman sıra bize de gelecek. Acaba 6 ay olınca sütten kessek ne olur ki. İlk 6 ay öneriliyor zaten
Zeynomsu Deletedmom_99 20-24 ay emzirin deniyor 6 ay çok erken. Azalır zaten ek gıda vs başlayınca kesmek doğru değil
Zeynomsu Daisyy000 ay çok kötü yapmış yaa bence bu kantaron yağlık değil baya ilaçlık. Anlıyo mu peki naptığını annemin canını yaktım vs gibi..
Epitapph Aman yarabbi çok fena olmuş inş en kısa sürede iyileşir :( böyle sık oluyor mu bu durum bebeklerde
Daisyy000 Epitapph Isırıyordu ama parmağımla çenesine bastırıp çekiyordum,bu kadar olmamıştı,sadece anlık canım yanıyordu.Bunda öyle bi yaptı ki dedim heralde ucu koptu… O kadar acıdı…
HilalveEfem Daisyy000 madecassol kremi kadın doğum doktorum vermişti bana hem göğüs ucu yarası hem çocuğuna bile pişik kremi kullanabilirsin demişti bi onu deneyin isterseniz bende faydası olmuştu ilk çocuğumda da bu kremi kullandım
hepoyleolurzaten__ Daisyy000 bu göğüsten emzirmeyin ilaç sürün iyileşsin enfeksiyon kapabilir baya koparmış eti diğer göğüsünuz emzirin
Cenksule Daisyy000 canım aynı durum bende de oldu acayip acıyor insanın canı kabus gibi bişey ben tek memeye düşürdüm Bi kaç 0gm dinlendirdim ısırdığı yeri de sağdım o şekilde geçirdim krem falan sür