Cts günü bebeğin suyu az kaldı diye öğlen vakti darıcadaki Farabi hastanesine yattım 11 gibi altan suni sancı verildi verilmez olaydı akşama doğru sancılar ı’m arttı ama açılmam yoktu gelen giden beni alttan kontrol ediyordu sabit biri yoktu yani gece 2 gibi de suni sancı serum şeklinde verildi sabaha kadar anca 4 cm açılmam olmuştu ama acıdan kıvranıyordum plates topunun üstüne oturup hüngür hüngür ağladım istemiyorum artık gelin çıkarın diye bir allahın kulumu insana bakmaya gelmez olacağı yoktu eşimi arayıp beni özele götürüp sezaryan yapmasını istedim eşim beni ordan alıp özele götürdü orda 20 dakikada sezaryan olup çıktın 1 gibi kızıma kavuştum aklı olan asla suni sancı almamamlı