Kızlar bebeğim 4.5 aylık ve hamile olduğumu öğrendim nasıl oldu onuda anlamdım açıkçası yumurtlama dönemim geçmişti halla şok içerisindeyim korunuyorduk aynı zamanda ilk öğrendiğimde çok ağladım en çok bebeğim için daha çok küçük onun için hayalerim vardı hepsi suya düştü kendimi ikisi birlikte büyür diye avutuyorum artık benim gibi olan var mı aranızda bebeği küçüken ikinciye hamile kalan nasıl bir süreç çok zor geliyor gözüme