meliketwinbaby benimde 6. Ayımda öyle bi iştah açılması yaşadım ne yesem doyma hissi olmuyodu, yatmadan önce ya bi tost yada ekmek arası zeytin vs yiyodum ama 1 ayda 5 kg alınca doktorumun gazabına uğradım😂😂 tatlı şeylerdense tuzlu şeyler yemeniz daha iyi bastırır, ama tuza da dikkat edin ödem toplatıyor. Kısır döngüye giriyosunuz anlayacağınız analık çok zor🫠