BU16 Kızlar 4 haftalık gebeyim bugün doktora gittim herhangi bir sıkıntı yoktu ama gecesi pembeye yakın kanama gördüm acaba sıkıntı olurmu
Sedef2906 BU16 pembeye yakın kahverengi gibiyse lekelenme şeklindeydi yerleşme kanaması olabilir ama koyu kırmızı ve yoğun işe mutlaka doktora git
Ezgolii Doktora görünmende fayda var koekqcak bişi yoktr korkma kanama çok değlse. Sorun olmaz ama doktor görmeden bu duruma kimse bişi diyemez kanama çoğaladabilir önlem al
BU16 Sedef2906 4 haftamda olmuştu kanamam doktorum o Progestan başlattı fitil olarak alıyorum şuan 9. Haftamdayım kullandığımdan beri bir sıkıntı yaşamadım çok şükür