Yaaa progestan alıyorum her gece bugün progestanı aldıktan sonra sırt üstü yattım bir süre sonra kalktıktan sonra belime öyle bir ağrı girdi ki şuan oturup ağlayacağım resmen sanki böbrek kısımların orası öyle bir ağrıyor ki çok kötüyüm normal mi sizce ya kasıklarım da ağrı yok bebek hareketleri de normal bu arada ama belim inanılmaz kötü oturup ağlayacağım şimdi